Pluggareeen

HHEHEEEJ. 

Jo idag hade jag tänkt vara skitduktig och plugga en hel jäkla massa, gå på föreläsningar och var allmänt högskolig. Men nja, blev inte helt och hållet så kanske. Typ. 

Jag gick iallafall på första föreläsningen, biblioteksjuridik minsann! Sen skulle vi bara hem och käka lunch och gå tillbaka till skolan sen. Men vi hamnade på intersport och köpte converse till Rasmus istället, och pingisrack + pingisbollar. (Vi har nämligen ett pingisbord i källaren, som vi tänkte använda). Sen gick vi hem, käkade thaimat och spelade pingis. Jag var ju grym såklart. hehe

Efter detta tänkte jag, att nu jäklar ska jag läsa massa i bibl.juridikboken iallafall! Men njaa, hann ett kapitel, sen somnade jag. Och sov i en timma. Typiskt. 

Dock har jag gjort bästa pluggschemat tills imorgon, då jäklar ska det bli pluggande gjort! :D


En liten fin film på 2 sek avslutar jag detta med! Pingislinn for the win!



Kommentarer
Postat av: rasha

hahaha underbar film. du 'r asnöjd med ditt slag ;)

2011-03-07 @ 21:00:06
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0