gangsta' linn


Hehehe gangsta' trek. BILD

Morron! 
Har precis käkat frukost, dricker kaffe och lyssnar på eminem haha gangsta' linn typ. Det trodde ni aldrig. hehe nä jag vet. 

Känner att det är helt värdelöst att gå på föreläsningen idag, och imorgon, och igår. Eftersom man inte lär sig ett jota utan så fort föreläsaren öppnar munnen så är man sjukt långt bort i tankarna. Nä, därför sitter jag hemma och läser organisationsteori själv istället. Likabra. Tror jag. 

Kanske ska gå imorgon i och för sig, eftersom vi ska få hemtentafrågorna på fredag, vet inte om hon kommer att gå genom något av det eller om hon bara publicerar det på pingpong. Bleh. Löser sig väl. 


Imorgon är det MARCH MADNESS också, massa folk som fyllde år i februari ska ha kalas, kommer bli episkt.

Kommentarer
Postat av: rasha

HAHAH åh långluggslinn.... you so random!!!! :D men klart jag ska hälsa ten. hen kommer väl vid tre elle nött. MEN DU .



Vilka skor?

Aj löv skor.

berätta till mig nu.

2011-03-03 @ 21:43:48
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: rasha

eminem. lyssnade påhonom när jag var ute och gick igår. OCH FAN VA DDET ÄR BRAAA. man blir så arg och glad samtidigt och så sprang jag en sväng bara för jag fick så mycket energi :D hahahaha. gött kött

2011-03-03 @ 21:45:09
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: rasha

men jag har kommenterat här . kom det int efram???

2011-03-03 @ 22:03:42
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0