Terminstart!


Gammal bild på mig, när jag har tuff sjömanshatt vid sommarstugan. 

Idag började termin 2 på min utbildning. Hade världens mest underbara lärare på introduktionen och första föreläsningen. Hon är sjukt sprudlande och verkar verkligen brinna för det hon pratar om. Sånt gillar jag! Sen att hon pratade i 180km/h i två timmar är en annan sak, men det gick ju bra det också. Helt sjukt vad mycket information människan kunde få ur sig under den tiden! Känner på mig att den här kursen kommer bli riktigt rolig och intressant!

Annars så har vi ju handboll ikväll, kl 20.15 tror jag närmare bestämt, då spelar vi mot Sydkorea. Jag kommer iallafall sitta bänkad framför tvn och sy på min ove samtidigt. Dä ni, börjar bli klar med bokstäverna nu iallafall, så det går framåt!

Nä nu ska jag ta mig lite mer kaffe och fortsätta att läsa om den svenska biblioteksgeografin.

Tjipp o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0