Semla

Heheeheee jag åt precis årets första semla för min del! Den var grymt god faktiskt. Jag hade ju tänkt vänta och äta den senare ikväll meeeeeen, kändes som att det var lika bra att äta den nu, faktiskt. (Började tröttna på "modern american libraries" också, sååå himla kul är det inte att veta hur många böcker just det biblioteket hade vid den tidpunkten). Hehehee

Hämtade ut min senaste inlämningsuppgift också, max poäng var 18. JAG FICK 17.5!! HALLÅ! EN HALV YNKA POÄNG?! På en fråga som var helt fuckad meningsuppbyggnad på så jag missuppfattade vad det var de frågade efter. Jag tror jag ska gå och klaga. Känns lika bra tror jag. Hade vart gött om man ba krossade. Men vi får väl se hehehehe...


Nu ska jag läsa vidare och börja tagga inför matchen ikväll.

Sverige-Danmark. 

Ni kollar väl?

Kommentarer
Postat av: rasha

AHH men vad sjukt jag ska äta semla nu :D och serisöt du KROSSADE uppgiften

2011-01-25 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0