Pinkan

Bild
Har faktiskt varit en ganska produktiv dag ändå, skrivit klart halva sektorsanalysen, läst lite rapporter, läst en halv kurslitteraturbok och druckit en hel jäkla massa kaffe! Riktigt bra jobbat!


Så nu lyssnar jag på Dark Side of The Moon med gott samvete, jag behöver inte ha huvudet på lika mycket skaft längre. HAHAHA gud vad skojigt det lät. hehe. Trött är jag också, och lättroad tydligen. 

Imorgon är det freeedag, då ska jag banne mig göra klar den här analysen och skicka in den, sen ska jag läsa mer bibliotekshistoria, fast inte så intensivt. Måste ju ta lite helg också. För på lördag är det INVIGNING för de klemmingar som inte lyckades närvara under förra invigningen. Ska bli skojeee.


Time med Pink Floyd är typ världens bästa låt nu. Och Hang With Me med Robyn då.
yo eller

Kommentarer
Postat av: rashooooo

HAHHAHAHA ge till mig den :D jag ska ge till dig den!! snart sanrt.. ska vi grilla då? på brittgårdskullen? :D :D ahahaha

2011-01-28 @ 15:51:39
URL: http://stayingfortheweekend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0