peanut butter jelly time

GOOD MORNING!!
Hujeda mig vad gött det var att sova inatt! Sov som en prins! Kanske beror på en grymt intensiv dag med massor av spänning i form av handbolls vm och black ops. Eller så beror det på att jag endast sov 5 timmar natten innan. Eller en kombination av dessa. TYP. 


Snart ska jag i alla fall dra mig mot skolbibblan och kopiera lite granna. För sånt är ju skojhh. hehe. eller?


Bjur på en glad bild från i lördags också, tror vi lekte "peta linn i huvudet-leken". Antar jag.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha, är det där mina och Malins fina fingrar jag skådar? ^^

2011-01-31 @ 20:17:04
Postat av: Linn

Haha jaa jag skulle tro det faktiskt :D

2011-01-31 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0