No home sweet home, inte idag

Hade ju tänkt mig att jag skulle åka tillbaka till Borås idag. Men icke! Jag blir kvar i Tibro ett tag till som det ser ut nu. Pappa har halkat på trappen hemma och slagit i ryggen så han hade verkligen ingen lust att sitta i en bil de fyra timmarna som det tar att åka fram och tillbaka till Borås härifrån. Sicken gnällspik alltså, hehehehe. Nää, men det är faktiskt synd om honom på riktigt, faktiskt. Inte kul att inte ens kunna sitta ner. Får hoppas han blir bättre snart! För jag får då rakt inte med mig all packning hem via tåg. Jobbigt läge. 


Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Blir väl lite klassifikationsteori skulle jag tro, det sitter ju alltid fint på en söndagseftermiddag. 

Tjipp på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0