Lördagsmys med klassifikationsteori

Helloo

Har precis läst ut Classification made simple för andra gången den här veckan. Sicken bok alltså. Hahaha. Nja. Fast det är väl lite mysigt sådär en lördag att kura ner sig i sängen med en god bok om klassifikationsteori? Har jag fel? Nä, jag trodde inte det heller!

Gårdagen spenderades också med klassifikationsteori, sedan på kvällen spelade vi nåt konstigt spel som hette "En fråga om skrupler". Jag vann, såklart. Eller ja, jag och Rasmus kom delad förstaplats. Fast det låter ju bättre om man säger att jag vann. (Hörde att jag tydligen var en notoriskt dålig förlorare, det känner jag inte ett dugg igen.) hehe


Om inte Rasmus svarar på mitt sms snart om zombiemosande på cod black ops snart så måste jag ju läsa boken igen, och det vill jag ju inte. Så håller tummarna att det blir zombies istället. hihio


HERRÅ!

Kommentarer
Postat av: pelle

Mmmmmmm, klassifikationsteorieeeeeeer.... Slurp!

2011-01-14 @ 14:36:10
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0