fixa trixa


Ovve



Skaffade skal och skyddsfilm till min ifån igår. Tror jag failade lite med skyddsfilmen, köpte sån därn matt istället för blank. Men skit samma, den sitter där den sitter nu iallafall, får väl ta och köpa en blank en annan gång. skärpan på skärmen blev avsevärt sämre med den skyddsfilmen på. Meeeen gjort är gjort nu iallafall!
Annars då? Händer och fötter? nä, tänkte väl det.

Igår hade vi syjunta här på Gustav och fixade med våra overaller. Fick dit bälteshällor på min så att jag inte ska tappa dem när jag står upp. Helt okej tycker jag. Fixade mitt ovnamn också här om dagen. Blev helt okej. Fel ben tyckte vissa, men de skiter jag i. 

Värst vad jag skiter i saker nu då, too cool for that shit liksom. hehehehe
Nää, nu ska jag duscha!





Kommentarer
Postat av: Tove

du ska ju inte ha strumpor i de skorna linn! Fashionfail!!!!!!!!

2011-01-22 @ 08:59:50
Postat av: Linn

Haha man får väl ha strumpor i innetofflorna väl?

2011-01-22 @ 12:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0