annoying orange?



HAHAHA YES!! jag fångade apelsinen! HEHEHEHEHE, jag syns skitsnyggt i fönstret mitt också. HAHA ibland är jag bara såååå rolig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. (notera att jag strykt över lite, man vill ju inte att ni ska råka betala min hyra av misstag liksom).


JEEEEEZ LINN! Skaffa lite framförhållning va?! Sitter just nu och panikskriver lite etiska inlägg i ett diskussionsforum vi har i skolan, hehe, det ska vara klart imorgon och vi har haft två veckor på oss och jag har skrivit första nu. hehehehe menåålinnduärknäpp3000deluxe. typ.


Fick iallafall en trevlig överraskning i morse! Knackade på dörren och där står Sandra och Rasmus och ger mig kaffe! :D Di är väl för goa di där två alltså!


Ikväll är det invigning för klemmingar, det kommer bli sjukt kul! Förfest/syjunta först och sen dricka öl. Kommer bli awesome. Faktiskt. 



Nu ska jag panikskriva två inlägg till!



PUSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0