Uppdrag Sovsäck

Har ju inte hittat min satans sovsäck som jag kom hit för att hämta. Så jäkla fail på det.


MEN! Jag ska strax åka till Skövde och hem till min syster för att se om jag kan lokalisera den i hennes förråd. Min pappa har tydligen spridit ut mina saker lite var stans sen jag flyttade till Borås. Hehehe, kanske skulle vara schysst att meddela mig det också? Eller? hehe


Iallafall! Det ska bli grymt gött att åka hem till kära fina Borås senare i eftermiddag, som jag har saknat mitt täcke! Mamma låna ut ett jättetunt täcke till mig, inte helt okej att ha öppet fönstret hela natten då, tydligen. Frös nästan ihjäl. Hehe så det kan gå.

TJO.

Kommentarer
Postat av: rasha

hahaha jag älskar att du är så engagerad i mitt bloggande linn!!! jag vet blev också assur.. för det är bara 19 kvar som följer mig på bloglovin och det betyder att jag ligger efter harras harrastus. Hur kul är det tror du!?!?!?!?

2011-02-07 @ 21:50:13
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0