Superstädat och typ mördat fingret

TJPOPP!!
hehe.
Jag har superstädat idag! Så jäkla dammigt på mitt rum så det var inte klokt!! Sjukt mycket damm! Mest på toan, fattar inte att det kan få plats så mycket damm på så liten yta. Hehe jag bor ju på 20kvm inkl toa. Fast utan kök. Kök är för förlorare. Hehehhehe. 


Men iallafall, när jag skulle städa handfatet skar jag mig så jäkla mycket på vattenkranen! Var nån metallfilm eller vad det kan vara som var på kranen som jag råkade få bort och när jag skulle dra bort lite mer så hamnade allting innuti min finger istället, typiskt. Hittade inga plåster heller, typiskt. Blödde som fan, och långt jäkla sår, över hela pekfingret, typiskt. 

Tur att jag har Sandra, min bästa sjuksköterska :D Hon hade plåster, och hade också skurit sig i fingret precis. Hehe vad är oddsen? :D 


Nu ska jag iallafall plocka lite meeeera!

Kommentarer
Postat av: rasha

hahahaha jaaa kök är för veklingen!!!! men åhh linn akta fingret :(

2011-02-08 @ 20:42:56
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: pelle

När jag flyttar till ett eget hus, så ska alltså be de riva ut köket? orka vara loser ;P

2011-02-09 @ 20:47:25
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0