PRESENT!


Present från bästa Sandra och bästa Rasmus!


Fick denna finfina lilla burk idag av Sandra och Rasmus, direktimporterad från Marocko där de varit i en vecka nu. Fina snäckor från havet också. Jäkla snällt! För att jag har haft den oerhört tunga bördan på mig att ta hand om deras post i en vecka. hehehehe då får man så fina saker! :D


Annars har jag skrivit klart mina hemtentor nu! Fast jag skrev råfel på informationspolitiken kom jag på, sådär lagom tre timmar efter jag skickat in den. Typiskt, FML, snopet etc. Så kan det gååå



MEN IMORGON MINA KÄRA VÄNNER! Då KANSKE Rasha kommer hiiiit till miiiiiig ♥ ♥ ♥ Då blire CSI-drinking game för hele slanta! :D Kommer bli EPIC!

PS. Det ska tydligen vara helt ÄKTA porslin den där burken, det ni! Det berättade den stolta försäljaren iallafall för Sandra och Rasmus. Det är grejer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0