NILE!

Hello!

Igår var jag ju som sagt på Musikens Hus i Gbg och kollade på Nile, Melechesh med flera. Det var AWESOME! Så jäkla brutalt bra! SKAKADE TILL OCH MED HAND MED KARL SANDERS I NILE! FATTA! TUFFASTE GUBBEN JU! Fast min rygg gillade inte läget att stå och kolla på band i 6 h. hehehehe. Den var något knäpp sedan, men nu är den bra igen! 

Men alltså, spelningen, fem band för 260 spänn, det är sjukt bra! Fast ett av förbanden var inte mycket att hänga i granen faktiskt. Vet inte vilka de är (Pressure Points hette de visst) eftersom jag bara kände till Nile och Melechesh innan, och att det dessutom bara skulle spela 4 band, men det spelade 5 band igår. Måste kolla upp vilket det första bandet var (bandet hette visst Goat the Head), man blev så sjukt glad av det! Sångarn springer in barfota iklädd endast jeans och pälsväst. HAHA så underbart :D



Mannen med västen




Coola Melechesh




Nile




Nile


Riktigt tuffa killar! Synd bara på suddig kvalitet på bilderna, meeeen mobilkamera ftw. typ. 


Nu ska jag börja plugga! 

Höreees

Kommentarer
Postat av: rasha

AHHH kool_linn_best_hest :D haha jaa.. men klart grupparbetena är annorlunda men människorna är ju desamma... alltså. motivation är inte lika med kvalitet..tyvärr :P jaja det ska nog gå jättebra!!!

träfade tove idag :D på ica i tibro. hihih hon sa ni skulle bo ihop ;) hahahah

2011-02-21 @ 20:55:53
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0