HJÄRTLSAGET

HALLÅ!!!

Helgen har varit AWESOME! Så sjukt skojiiiigt! Var på hjärtslaget som är en utlandsphest i Halmstad, dit kan studenter åka och leka lekar men mest dricka öl och vin och sånt. Jag drack mest vin. Hehe fysjutton vad dåligt en människa kan må egentligen. Jag mådde sämst på lördagen men det gick över efter typ 6 timmar. typ hela dagen alltså. Kass! Fast jag hade ganska trevligt ändå. Allt som allt fick hjärtslaget 4/5 i poäng. Hade blivit 5/5 om inte två av våra team mates hade åkt hem, Josephine blev sjuk och åkte hem, Adam följde med snäll som han är! Då var det bara jag, Lena och Malin kvar men vi styrde upp saker bäst vi kunde. 




Bästa bilden från hjärtslaget, hängde med 7k-skriven lite och då skulle de limma ihop Halvans ben. HEHEHE! Frågan är bara vad Fredrik gör mellan Halvans ben? Helan ser bara skitglad ut.


Hehehe måste bara berätta hur många timmar jag sov totalt från det jag kom hem från hjärtslaget till morgonen där på. GISSA! GISSA RÅ! HEHEHEHE



Jag tror det blev en ca 18 timmar tillslut. Med lite pauser dock. Men jäklar vad jag sov! Sova är fan bäst. 


Nu dricker jag nyponthé och lyssnar på Nile. Metal som jag är. Skjuter upp hemtentaskrivandet tills imorgon. Likabäst.

Hejssss

Kommentarer
Postat av: rasha

hahaha åh verkar kul.. som festival.. sova och dricka.. ska snart läsa om inlägget kanske hittar något nytt då att förundras över!

2011-02-14 @ 21:22:52
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: rasha

jag skulle faktiskt ha gissat på 5 timmar :P trodde du hade sovit lite :P

2011-02-14 @ 21:23:50
Postat av: linnypinny

Asså, jag sov när jag kom hem, sov inte särskilt mycket under själva hjärtslaget. typ max 5 timmar

2011-02-14 @ 21:25:38
URL: http://trashkitten.blogg.se/
Postat av: Rasha+Linn=Wonderwoman+wolverine?

Halllå hallå där, har alltid gillat denna bloggen.. Tänke bara be dig Linn att börja lyssna på bra musik, tex arvingarna, grönwalls eller Julio Iglesias. Tack för mig och sov gott

2011-02-14 @ 21:42:49
Postat av: Josephine

Ångest att jag missade så mycket rooooligt! Men i jönköpning kör vi!

2011-02-15 @ 13:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0