Hemtentaskrivande


Pluggning pågår

Ojojoj vad jag har skriveliskrivit de har senaste dagarna, mitt huvud sprängs av informationspolitik och kulturpolitik! Helt stört.


Sitter just nu och tragglar på kulturpolitiken, hemtentorna ska in på fredag och informationspolitiken är redan klar. Känns gött, dock är kulturpolitik inte alls så roligt som man skulle kunna tro. All litteratur inom området är tydligen på danska och norska eftersom vi inte fick en enda artikel om ämnet på engelska. Taskigt tycker jag, till en början iallafall, då man inte fattar ett jota av vad det är de jiddrar om i sina texter. 


MEN SNART ÄR DET FREEEDAAAG! Imorgon alltså! Då jäklar ska jag försöka bli klar så tidigt som möjligt så jag kan sätta sprätt på lite csnpengar sen. Måste köpa flourskölj, plackers, tandborste osv. Ni vet, det viktiga man längtar efter när man precis fått csn <3
Såklart.



Kommentarer
Postat av: rasha

HALLÅ LINN!! ska vi ses i helgen!??!?!

2011-02-24 @ 14:03:19
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: rasha

kan komma imorgon!!!!!!

2011-02-24 @ 14:03:30
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!

Trillade in på din blogg och såg att du studerar till bibliotekarie! Hur är det?

Är själv nämligen nyfiken på att studera till bibliotekarie nästa år eller året därpå.

Skulle vara jättekul att få veta lite om utbildningen! :)



Kram

2011-10-17 @ 12:45:56
URL: http://slinaharsagtsitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0