Röstaaaaaat!

YO!!
Idag har jag och Rebecca vart och förtidsröstat! Förjekla bra alltså, nu har vi rätt till att klaga iallafall. Alla som inte röstar får inte klaga. Så är det faktiskt.


Sen tyckte vi att det var ju sjukt tråkigt att gå hem och plugga så vi stannade på stan lite. Drog till skolbibblan och kikade lite, handlade på h&m, kollade in folktandvården osv ni vet, det vanliga liksom. hehehe


Annars har jag faktiskt TVÄTTAT för första gången sen jag flyttade hit för två veckor sen. HAHA så sjuuuuuukt mycket tvätt! Säkert hundra strumpor, helt sjukt. Jag har så himla många strumpor. Hahaha så jäkla roligt!

Men nä man kanske skulle ta och börja läsa lite i Scientific Libraries nu, eller nåt. Idol börjar ju snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0