GRILL!!

Snart så bär det av till nån slags park här i Borås för grillning! Kommer nog bli trevligt skulle jag tro :D

Annars då? 

Idag har jag inte haft en enda föreläsning utan jag har fixat och trixat här hemma istället, fixat en kurslitteraturbok, fixat massor med kollegieblock och lite nya pennor.

Har hunnit med att gå på konstutställning med Rebecca i min klass också, hon är från Älvsbyn och det är skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitlångt bort!! Så pratar hon massa norrländska också, vilket har gjort att jag just nu tänker och läser på norrländska i mitt huvud. Det här med dialekter är svårt alltså, särskilt att få tillbaka sin egen. Hehe


Nä nu kanske man skulle ta och se hur man ser ut i spegeln och snart dra sig iväg till parken, som ligger skitnära där jag bor! Hur bra som helst!






Såhär fånig kan man se ut när man ska gå och grilla, särskilt på introduktionsveckorna. Säger vi.



HERRRÅÅÅÅÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0