Mononoke

HELLUU!!!


Vad tror ni nu va?! Herrejisses, TVÅ inlägg på två dagar?! Sick vad denna människa slänger ur sig blogginlägg alltså!

IALLAFALL så sitter jag och väntar på att klockan ska bli fem så jag kan gå ner och tvättelitvätta lite. Det behövs, känns som allt luktar rödvin faktiskt. Inte så konstigt eftersom jag blev DÖPT i denna dryck igår kväll! Ja, ni förstår att jag blev nämligen invigd igår serrni! Invigd i Klemming, den mest ultimata festföreningen evvah!

Mitt namn blev Mononoke! (Vet ni inte vem det är så är det ingen fara, jag hade ingen aning heller!) (Men nu vet jag ju såklart, har sett halva filmen nu.)

Fick även overallen igår, den luktar också rödvin, fast jag duschade med den förut. Får se hur den luktar när den torkat sen. Hehehe duscha med overall gör man inte varje dag faktiskt, men det var ju skoooj.

Hehe nu ska jag ner och tvätta!


PS. Detta är jag, cool tjej med stor varg och blod runt munnen.
Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0