KALLT!

Fy sjutton vad jag frös nu i morse när jag försökte ta mig upp ur sängen. Hujeda mig så kallt. Jag hade ändå stängt fönstret plus att jag hade extra filt till mitt ultimata duntäcke. Duntäcket är förresten det bästa jag har tror jag, jag vill ALDRIG bli av med det! Så himla bäst är det. 

Iallafall, knallade ner och käkade äcklig gröt utan mjölk, så sjukt äckligt var det alldeles kletigt och uschigt. Måste verkligen komma ihåg att köpa mjölk idag. Och mat, har typ ingen mat kvar haha, men vad kan man göra när det är sista dagen innan CSN och när man är fattig liten student. 

ANYWAYS så har jag tenta på fredag, kommer nog gå riktigt uselt, jag fattar ingenting av den där semantiken och morfologin, Jättejobbigt, jag brukar ju fatta saker ganska snabbt, känner mig som en kokosboll i hjärnan. Inte okej!


Sen måste jag komma ihåg att mejla till hyresvärden och säga åt dem att fixa toan, det luktar grymt mycket avlopp, så äckligt så det finns inte!

Haha, Rasha du är inte ensam om att ordbajsa gärnet så här på morgonen/förmiddagen.

Kommentarer
Postat av: rasha

HAHAHAHAHAHA LINNNNNIPINNI!!!<3 jag ska fan följa dig på bloglovin nu men banne mig bara om du följer mig! ska vi? puzzizzzz<3

och jag ska verkligen vara med i din udnerba fantastiska efterlängtade tävling <3 kan man vinna en tepåse?

2010-11-24 @ 11:03:23
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh ordbajsning<3 lättaste fällan att falla i på kvällen sådär! toaproblem är bajsigt!!!!!!!!1

2010-11-24 @ 11:10:59
Postat av: rasha

kommentar ovan av: rashabrasha!!!

2010-11-24 @ 11:11:18
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0