KALLT #2

Fatta läsarstormen jag har just nu eller! ÅTTA BESÖKARE!! Heeelt sick! Faaast jag bloggar ju bara för dig Rashi, såklart, vem annars liksom? heheheheeh
Annars är det fortfarande superduperultraüberkallt! Fryser som sjutton, jag har just nu på mig ett ton kläder: strumpor, raggsockar, dunsockar, mjukisbrallor, linne, t-shirt, munktröja (heter det så? såndär tjock.), halsduk + FETASTE filten! Fryser ändå! Jag vill döööö. Eller nä, men jag vill att det ska vara varmt. 

Har till på köpet sträckt mig i nacken eller nåt, inte okej.

Fan vad jag klagar, ryck upp dig för tusan! Sluta sura och börja plugga istället, du har ju tenta på fredag som du inte fattar någonting alls på än. SKYNDA! SKYNDA! som Gunde skulle sagt.
Bild från förra vintern, från bästa balkongen i världa! Saknart

Kommentarer
Postat av: rasha

hahaha klagarbloggen :D efter min då ;) jag känner mig ärad att du bloggar för mig och det glr mig happi att du bloggar :D din balkon kickar ass. eller rockar fett.. vilket som!!

2010-11-24 @ 21:30:00
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0