Heheheheee heeeej blöggen!

Raaasha klagar på mig nu. Hehe blogga? Va? Jag pluggar ju! Hinner inte med sådant juuu...

Faast nu har jag apmycket att göra egentligen men vafan, lite kan jag ju skriva för old times sake, liksom.
Pluggar just nu semantik och morfologi, verkar ju hur spännande som helst eller hur? hehe lite kanske.

Men ikväll smäller det! Jag ska bli invigd i Klemming, BHS festförening. Kommer nog bli skojsigt, och förhoppningsvis är jag inte allt för bakfull/trött imorgon eftersom vi har lektion vid tio. Huuhu hur ska det gå? Äh.

Ingen bild får ni heller, men ni vet ju redan att jag är snygg. Så ni kan ju hålla det i minnet istället så får jag fixa lite bilder en annan dag, aight?!

PUUUUUSS PÅ EEER!!


Hahah, kollade statistiken förut också, haha vilka sjutton är ni som kollar min blogg fast jag inte bloggat sen innan valet? Vava vilka är ni? Lite desperat att kolla när jag inte ens bloggat kan jag ju tycka. hehehe

Kommentarer
Postat av: rasha

är du helt sjuk i huvudet eller !?!??!?!?



:D:D:D AAH LINN HAR BLoGGAT!

2010-11-22 @ 17:27:40
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: rasha

vi är desperata jag + min bloggarmé :D

2010-11-22 @ 17:28:12
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0