Tränarn

HAH! Jag gick upp klockan sju imorse och drog till gymmet med Sus. In your face knäppa dygnsrytm! Har utvecklat jobbigaste dygnsrytmen den senaste tiden, alltså spela tvspel till klockan tre på natten och sova till två på eftermiddagen. Hujedamig. Men gött äre.

Nu ska det iallafall bli andra bullar, träning och bra sovtider kommer det bli framöver här. Kanske, fårse om jag klarar att hålla det en vecka iallafall..

Har ju inte blivit särskillt mycket bloggande heller, jag gillar det inte längre. Känns konstigt, men vi får väl se vart det bär här framöver.

Nu ska jag käka massa god mat (makaroner och sparris, jo jag vet kass mat), och sen bär det av till IKEA med farsan och syrran. Kommer bli grejt.



Som ni ser har jag slappat allt för länge nu så jag har förvandlats till en blob, ja ni ser ju, blobben till höger! HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: rasha

HAHAHHAHAHAHHAHA älskar denhär bilden , den gör mig så glad <3

2010-05-11 @ 13:44:23
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0