Sommar

Städa, städa varje fredag
och så varje juuuuuuul,
för det tycker jag är kul!


Skurar som en galning här hemma nu, rent och snyggt. Heja. Funderar på att byta dammsugarpåse.

Svårt val det där ju, den var smockfull den där påsen. Svårt. Svårast är väl att hitta rätt sort på ICA. Hujedamig, jag får väl fråga min proffsiga syrra som jobbar där. Om hon nu kan något om dammsugarpåsar. Förmodligen inte. Haha

 

Annars har dagen hittills bestått av grym trädgårdsarbetning. Jag är numera kung på att rensa brännässlor. Ja, det gör skiiiiiitont! (haha om du är jättedum och inte fattar att du ska ha handskar, så göre ont) Men så dum är inte jag, inte varje dag iallafall.

 

Njaa såatte... Man kanske skulle ta en liten tur till ICA och köpa dammsugarpåsar och brödpåsar och fruktpåsar och mjölkpåsar och deoderantpåsar och ja, ni vet, det där lilla man behöver i vardaaaan.

 

herrå!



Så här fint blire när jag trädgårdsarbetar, blommorna slår ut och växer som sjutton bara jag tittar på dem, och ogräset dör en plågsam död genom min balla tankekraft. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0