vår vår vår

Nu är det vår. Bestämmer jag.

Har varit helt underbart soligt och fint väder de senaste dagarna nu, blir helt vårkänslig. Snart dags att proppa i mig massa piller så jag pallar när löven väl kommer igång! Men jag gillar det. Blir nästan lite kär, haha knäppt.

"Så sjukt fint. Alla människor är yrar runt i solen helt knarkade på C-vitaminer och endorfiner. Alla är glada. Kalas."
Min kloka vän Victor om det fina vädret.

Idag har jag iallafall tränat. Beach 2010 släng dig i väggen! 

Slänger in lite bilder för att kompensera mitt uteblivna bloggande den senaste tiden.



Jag, mamma och Tove gick på promenad



Vi hittade en häst begravd i snön, stackarn...



Glajjorna på



Skuggigt



Mamma och Tove



Tove hittade ett hål



Vid isbanan innan jag tagit mod till mig för att gå ut och göra skitsnygga piruetter.



Tog mig ut på isen, snygga piruetter gjordes men fastnade inte på bild. OS-guld nästa



Var hos Pappa och skruvade IKEAgarderober. Pappas dörr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0