Smickrad

HEJ!!
Det plingade på här nyss, en tjej som sa att hon ville göra en årskrönika om mig (eller liknande, jag lyssnade inte så noga). Väldigt smickrande men jag sa att jag inte hade tid. Har ju mycket att göra nu menar jag. Ligga i soffan, se på tv, läsa böcker, spela munspel. Ja ni vet.

Sökte ett jobb idag, hoppas verkligen på detta nu. Skulle passa mig perfekt! Annars får jag ta och starta eget eller nåt. Coola Linn AB. Festfixare, trevlig person att ha med på tuffa utflykter, sängprovare på hästens. Jag kan det mesta.

Ikväll ska jag till mamma och käka kvällsmat. De ni!



Blev så hemskt smickrad förut att jag bjuder på den här väldigt smickrande bilden på mig själv! Helt gratis.

Kommentarer
Postat av: rasha

HAHAHAHAH älskar dethär inlägget :D när ska vi intervjua varandra rååååå!?!? jag väntar med spänning, imorgon på pims? ;)

2010-03-04 @ 15:42:34
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0