Festibal

Igår kollade jag på melodifestivalen och käkade SJUKT mycket hummus. Helst stört frosseri var det. Jag fick ju en matberedare i julklapp och hade inte packat upp den än, men igår gjorde jag slag i saken och diskade ur det och gjortde världens godaste hummus. Jag är grym på saker ibland.



Bild

Men på tal om Melodifestivalen, det måste ju ha blivit något fel där! Jag menar Anna-vem vann?! Är ni helt tossiga? Alla VEEET ju att Salem Al Fakir var den mest värdiga vinnaren. Jag blev sjukt upprörd när han inte vann. Kändes ungefär som en VM-match, Sverige vs ett annat land, och Salem var Sverige. Jag satt och gormade och skrek i soffan när någon annan artist än Salem fick 12 poängarn. Inte visste jag att något så töntigt som melodifestivalen skulle göra mig så "sprotgalen" om ni förstår vad jag menar. Ni som sett mig när Sverige spelar handbollsmatcher vet vad jag pratar om.
Jag tror ändå att det måste blivit något fel med röstningen, för jag röstade två smsröster på Salem först, de gick jättebra. Men sen när det var en minut kvar av röstningen så försökte jag igen och då kom den inte fram alls, det var något fel. Hade allt gått bra med rösterna så skulle Salem vunnit lätt! Ta bort telefonröstningen säger jag och låte juryn bestämma istället. Då blir det gjort på rätt sätt iallafall.

Nu har jag skrivit ganska långt om detta och det ber jag om ursäkt lite för men jag blev jäkligt upprörd. Haha

Snart ska jag, Tove och mamma åka till Hem & Hobby och kika. Sen ska jag och Tove till pappa och fika. Kommer bli finfint!

Kommentarer
Postat av: rasha

HAHAHAHAHHA "sprotgalen" but i feel yo pain brotha! i do. salem forevah

2010-03-15 @ 00:59:57
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Jennifer [foto&vardag]

Fin blogg :)

2010-03-19 @ 20:09:34
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0