Krasselkrassel och blinningar

Hosteli, ja jag är förkyld och jävlig. Hade visst inte bloggat på ett tag märkte jag, och det kanske var lika bra. Hade inte så mycket roligt att säga ändå. ju.
Meeeeeeeeeen!!!!! Nu vill jag igen! HAHAH så lätt blir ni inte av med mig!
Senaste tiden har spenderats i Stockholmet, En veckas värmebölja + tusen museum. Ja, nästan tusen. Vi var på Fotografiska Museet, Vasa Museet och Moderna museet. Alltså hela tre museum! Känn på den, jag tror det var tre, men det är ju inte så lätt att komma ihåg hur många det nu var eftersom det var förra veckan. Long time ago med andra ord.
Idag har jag frustat och pustat och hostat, massa gott slem. Mmm. Härligt, sen har jag blivit helt uppäten av fula elaka ondsinta blinningar (heter det väl?). Inte så jäkla roligt som det låter faktiskt. Nej. De ville då rakt inte lämna mig ifred, för snygg kan tro. Skitsnygg. Och stark, jättestark.
Nu käkas det i alla fall spenatsoppa. Det är helt okej en dag som denna!
Senare blire kalas hos syrran, kommer bli bra, hon skulle baka kaka.
Herrå!
Jaa, vi hittade lite djur, åkte lite båt och kollade på en stor dam i baddräkt. Det var väl det.

Kommentarer
Postat av: pelle

Ey, Vasaskeppet är sweet! Var där förra våren, om jag inte missminner mig. Det var jävligt intressant!

2010-07-08 @ 17:07:50
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: rasha

den damen var AWESOME . stor, jättestor!



Hahahaha "kalas"



LINN! erkänn du ska ju på party!!!!! hehe eller ska jag säga linnross.

föressten, gött att ha dig tillbaka i cyberrymden :D :D LÖÖÖVE

2010-07-08 @ 19:59:52
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Tove

Men Linn, Naturhistoriska då?

2010-07-08 @ 22:10:43
URL: http://toveahlander.blogg.se/
Postat av: linn

glömde naturhistoriska!!!!

2010-07-08 @ 23:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0