Vinter

Ja, jag är också tvungen att lägga upp bilder. Vi har faktiskt vinter här, första "riktiga" vintern på säkert tio år, säkert.








Man var tvungen att ha raggsockar i tofflorna, men det var ändå superkallt. Säkert 15 minusgrader. Men man ska inte klaga. Jag läste på Aftonbladet att det kanske skulle bli 40 minusgrader nånstans inatt. det kan man kalla SUPERKALLT!





 

Nu när jag visa mina fina raggsockar så är jag ju tvungen att visa de sockar jag har på mig just nu också. Jättefina. Kan vara mina, kan också vara Toves. Vem vet. Jag har ingen aning, jag norpade åt mig alla sockar jag såg när jag flytta. Så det är inte 100% säkert att de är mina...

 


Kommentarer
Postat av: Linn

HAhaha jag tänkte väl att jag inte kände igen dem riktigt! Du får tillbaka dem när jag tvättat dem då :)

2010-01-06 @ 23:49:07
URL: http://trashkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0