Trött

Är hemma hos min mamma nu. Har fått god kycklingröra med bulgur till! Skitgott verkligen. Ska väl snart dricka lite kaffe innan vi drar till hennes faster för att fixa lite med hennes dator.

Annars så är jag helt sjukt trött i kroppen efter gymmet, har inte träningsvärk eller så utan är bara trött i musklerna. Jobbigt. Men det går väl över, jag ska nog inte träna imorgon iallafall utan det får vänta tills på torsdag.

Imorgon så ska jag nämligen fika med bästa Denise! Måste ju bli lite uppdaterad om hur jäkla roligt hon hade det i Idre. Sen saknar jag faktiskt mina arbetskamrater redan, även fast jag bara vart borta från jobbet i två dagar så känns det ändå konstigt. Men det känns i och för sig ganska skönt också, hade väl kanske slutat där snart ändå. Känns som om man måste göra något annat nu. Men det hade ändå vart gött att ha ett jobb. Så det är väl prioritet på det nu. På det och att ta körkort. För nu jävlar ska jag ta det!

Nä, nu börjar det bli lite väl tyst i det andra rummet, ska kolla om mamma somnat eller vad som händer.

Hejsålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0