Soppa

Nu har jag kommit hem från gymmet. Gick kanonbra idag! Känns bra att det inte var supertungt nu efter all ledighet. Tror jag ska träna imorgon också, såg ut som de skulle vara öppet iallafall. Så man kan hoppas, men då ska jag nog träna på förmiddagen. Så jag har hela dagen sen.

Sen gick jag till ICA på vägen hem, pratade lite med Tove och sådär. Köpte sparris, för jag tänkte göra sparrissoppa, men sen kom jag på att man måste tydligen mixa den, och jag har inte plockat upp matberedaren jag fick i julklapp än. Så jag bestämde mig för att ta det en annan gång och köra på bulgarisk linssoppa istället. Men den får bli utan lök, för det hade jag tydligen ingen hemma. Jobbigt.


Men först ska jag försöka ta itu med disken. Ännu jobbigare.



HAHAHAHA förresten! När jag skulle duscha efter gymmet så märkte jag att jag inte hade nåt shampo med mig, utan jag hade två flaskor balsam. Så kan det gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0