Sällskapssjuk

Jag har varit väldigt sällskapssjukt idag. Ändå har jag haft besök av både bästa Nattalie och min kära mor. Käkade god pizza med Nattalie, och fikade muffins med mamma som luftade elementen som numera är varma igen. THANKS MOM!!! Superbra verkligen, hur gött som helst helt enkelt.
Meeeen det kändes inte riktigt bra ändå. Och vad gör man när det inte känns bra? Jo, man ringer sin ryss, och ryssen kommer. No problem Linn säger hon då och kilar snabbt som ögat hit. Det är vad man kallar bra!
Jag har rosett idag. HAHA och behöver färga håret rätt mycket. Nu börjar det bli lite akut. Får göra det en dag när jag har tid. höhh...



Kommentarer
Postat av: Emelie

akut säger du? jösses.. jag har haft så jävel-mycket att göra ända sen jag började på högskola att jag har prioriterat bort håret för det mesta. vilket resulterat enorma utväxter och nu har jag tydliga skiftningarna i håret, från hårbotten och ut har jag fyra olika färger.. får färga mörkt nästa gång och hoppas att det försvinner

2010-01-21 @ 21:12:32
URL: http://knackamackadam.blogspot.com/
Postat av: Evyn - Sveriges minsta bloggerska

Vilken söt rosett:D

2010-01-21 @ 21:16:16
URL: http://evyns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0