Olivolja i håret

Har precis smetat in hela håret med massa olivolja. Det ska tydligen vara bra för håret har jag hört. Vet inte riktigt om det stämmer men jag tänkte att jag skulle testa det. Är det någon som provat detta förut? Jag vet att jag har gjort det nån gång tidigare men jag minns inte om det blev så mycket finare. Jaja, det märker jag när jag duschat sen.

Idag sov jag sjukt länge igen, jag funderar på att bryta dygnsrytmen imorgon genom att gå upp skittidigt. Det måste ju göra susen! Kan ju inte fortsätta såhär precis. Inte rockigt.

Annars är det skitvarmt ute idag, bara 5 minusgrader eller nåt liknande! Helt sjukt varmt. Trodde jag behövde shorts när jag var ute och rökte förut. Kändes konstigt att det blev 15 grader varmare på bara en natt. Men jag klagar inte!


Nä, nu ska jag snart duscha och se om mitt hår blev filmstjärnehår.

Kommentarer
Postat av: rasha

Haha blev du filmstjärna? :D jag har haft det. blev skitmjuk håret. men detär ju fett liksom!

2010-01-10 @ 17:30:12
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0