Näsblod

Något som är ganska jobbigt är att jag blöder näsblod nästan varje dag i perioder. Det suger. Fast det har blivit mycket bättre på senare år, inte alls lika ofta och inte alls lika mycket. Förr kunde man stå hur länge som helst och försöka få stopp på blodflödet. Inte så jäkla rockigt när man är 14 år kan jag säga, då var det piniiit!
Men nu så händer dessa perioder mer sällan känns det som (ta i trä) och inte alls lika långvariga. Till exempel så har jag bara blödigt näsblod typ 4 ggr den här veckan. Hur awesome är inte det?!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj! Jag blöder nästan aldrig näsblod, kanske 1 gång vartannat/vartredje år.

2010-01-23 @ 15:19:24
URL: http://ofantasifull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0