morning

Goddag!
Sov inte lika länge idag. Bra det! Sov bara till tolv eller nåt. Bättre det än till två som jag gjorde igår. Höhö, sömnmaraton it is. Ska försöka få mig en bättre dygnsrytm snart, kan ju inte hålla på såhär i all evighet. Även fast man vill!

Idag ska jag till Sabina och fira att hon fyllt 23år. Kommer bli jättekul! Var längesen man träffade henne (söndags). Så idag ska jag inte göra mer än att dra till systemet och köpa öl. Och kanske duscha då. Men jag ska inte jobba så mycket. Mer än att tvätta lite. Ja, och så diska då. Jag vill ha en tvättmaskin, det hade gjort mitt liv lätt gött faktiskt.

Nu ska jag kolla på tv, och sätta på lite kaffe.




Ja självklart diskmaskin inte tvättmaskin, att man ska hålla reda på så många ord...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Diskmaskin?

2010-01-08 @ 14:11:35
Postat av: rasha

inte jag som anomymkommentade!

2010-01-08 @ 14:32:33
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Linn

ja, det är inte lätt att hålla reda på allt. Säger alltid fel till tvättmaskin/diskmaskin. Jaja

2010-01-08 @ 14:44:09
URL: http://trashkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0