Mission Accomplished

ÄNTLIGEN KLART!
Och nu är jag hur sugen som helst att pussla ett till, men jag har inget mer pussel. Får väl gå hem till mamma en dag och kolla om hon har något bra.





Pappa skulle ju kommit hit idag, men han fick förhinder. Tråkigt tycker jag. Men han skulle komma hit en sväng imorgon istället.


Sen hände det en jättemysko sak imorse!
Jag vaknade av att det skvalpa och lät som att det rann någonstans. Första tanken var väl att jag råkat glömma att stänga av en kran eller något innan jag somnade inatt. Så for upp och kikade på mina kranar, men de var ju inte på. Sen tänkte jag att det kanske låter i stuprören, regnar det? Nej det regnade inte. Sen hör jag att det låter vid väggarna. Och då är det elementen som låter jättekonstigt.
Jag blir ju livrädd (oteknisk som jag är så tror jag att det kommer börja läcka ur dem bara för att det låter konstigt i dem) så jag stänger av alla element förutom det på badrummet. Sen gick jag och la mig igen och sov lite till.
Sen pratade jag med Linda och det hade vart likadant i hennes lägenhet. Knepigt. Elementen funkar i vart fall inte så det är lite kallare än vad jag är van vid, hoppas de fixar det här snart! Så det inte blir ännu kallare. Mysko, det läcker väl någonstans och det är inte här. Knäppt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så var det i mina element igår!

http://ofantasifull.blogg.se/2010/january/vad-ar-det-for-fel.html#comment

2010-01-16 @ 13:49:14
URL: http://ofantasifull.blogg.se/
Postat av: Ida

haha ja väldigt got^^

Snyggt motiv på pusslet :)

2010-01-16 @ 21:55:43
URL: http://myblueworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0