Grattis älskade vapendragare!

Idag är dagen då min bästa vapendragare klarade teoriprovet! CONGRATULATIONS! GRATTIS! HAPPY BIRTHDAY! etc. 
Iallafall grymt bra jobbat! Nu är det bara körning kvar då, sen blir du min privata chaufför.
Hoho vad jag har planerat detta. Kommer bli gött. Behöver aldrig mer gå i hela mitt liv! Haha


(Rasha med cool hatt)





Sen var det ju nån som kommenterade att jag inte kan skillnaden mellan tvättmaskin och diskmaskin. Alltså, jag kan skillnaden men det blir alltid fel när jag ska säga det. Det är väl min enda brist, annars är jag bra på nästan allt.


Nu dricker jag lakritsthé och funderar på när man ska hoppa in i duschen. Efter thét skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: rasha

HAHAHA jaa jävla diskmaskiner ( haha när jag försökte skriva diskmaskiner först blev det dickmaskiner)



TACKKKK<3 jag vet att du planerat. Ni vill jag bara att du skaffar mig ett fordon!

2010-01-08 @ 16:56:44
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Linn

HAHAHHAA :D

Ja fordon skall fixas, är du ute efter något speciellt?

2010-01-08 @ 17:04:15
URL: http://trashkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0