Godmorgon!

Min plan idag var ju att fixa en bra dygnsrytm. Gick väl sådär om jag ska vara ärlig. Jag hade ställt klockan på 08:00, men när jag vaknade så var klockan 09:45. Jag har alltså snoozat helt utan min vetskap. Det är creepy. Lite creepy. Men jag kom iallafall upp innan klockan tio och det är en stor förbättring eftersom jag inte lyckats komma upp innan 13:00 de senaste dagarna.
Nu ska jag iallafall börja mitt nya liv som morgonpigg. Hur nu det ska lyckas, jag är inne på min andra kopp kaffe men jag har fortfarande svårt att hålla ögonen öppna...




"You can sleep when you're dead!"
Så kände jag i natt kan jag säga, men definitivt inte just nu. Varför är man så åt helvete pigg på nätterna för? Då ska man helt plötsligt göra en massa saker som man inte orkade göra under dagen. Knäppa människa. Konstiga egenheter.

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Jag var tvungen att dricka extrema mängder kaffe i morse XD

2010-01-11 @ 11:57:36
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0