Godmorgon

Ja. Godmorgon, så gick med med att gå upp tidigt idag. Sov som en sten till tolv. Men jag är fortfarande supertrött. Jobbigt.
Idag ska jag ta tag i disken som jag har låtit ligga allt för länge nu, sen ska jag färga håret. Det börjar bli dags nu. Kan ju inte ha hur mycket utväxt som helst, ser ju störtlöjligt ut.

Annars så fyller min kära far år idag. Tänkte ringa och säga grattis men det var inte så lätt att få tag på honom, han är väl ute och grejar kan tänka. Grattis iallafall!

Dags att sätta på lite kaffe nu iallafall så man kommer igång!

Kommentarer
Postat av: Paps

Tackar tackar, vi får fira nån dag i veckan. Tovan jobbar ju hela tiden

2010-01-23 @ 20:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0