Fredag

Nu är det äntligen fredag igen. Tiden går så fort fast man inte gör ett dugg, trodde tiden skulle gå mycket mer långsamt när man var arbetsbefriad. Men samtidigt orkar man knappt göra någonting längre. Känns som man inte har någon ork. Inga rutiner alls. Det tycker jag är jobbigast. Men tiden den går iallafall.

Snart tänkte jag gå och handla lite, måste komma ut och få lite frisk luft. Ikväll sk jag nog se på film med Linda, blir väl lite Star Wars kan tro.

Nu ska jag hänga upp tvätten. Tjohej

Kommentarer
Postat av: pelle

Rutiner är fan bra att ha. Man tycker åtminstone om de om man gått sysslolös ett tag ;)

2010-01-29 @ 19:40:13
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0