Actimel

Kvällen spenderades med min ryss som för övrigt blivit jättefin i håret! Vi glodde på Skavlan och på halva Heat, sen orkade vi inte mer. Eller ja, helt plötsligt så hade vi missat halva filmen eftersom vi var tvugna att kommentera allt de gjorde med ytterst fin brittisk accent. (Och ja, det var så vackert!) hah..
Sen drack vi massa thé. (te? té? thé? whatever) Det var iallafall gött.

Jag är snart klar med pusslet också, snartsnart!


Imorgon kommer min pappa på besök. Då gäller det att gå upp tidigt så jag hinner städa lite så han inte tror att jag lever i en svinstia.

Nu ska jag pussla lite mera sen sova.


Kvällens oförglömliga citat:
Rasha: Jag har svårt att få upp den. Så jag ska nog prova Actimel!

Ja du Rasha, nu är du nog lite bakom flötet om man säger så. HAHA

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haha eller hur! haft en bra kväll? (:

2010-01-16 @ 01:06:01
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0