1 januari 2010

Idag är det den första dagen på resten av året. Känner mig faktiskt riktigt peppad till att göra det här året så bra som möjligt! Jag ska fan bli organiserad det här året!
Jag ska verkligen försöka att hålla koll på min almanacka, och jag ska banne mig skriva riktig dagbok det här året, så man inte håller inne med en massa ilska, som jag brukar göra. Utan att jag kan skriva ner vad som helst utan att någon annan ska läsa det. Det känns som en bra plan.

Idag ska jag till mamma lite senare, vi ska käka fryspizza och kika på tv tror jag. Jag vill kolla på Harry Potter kl 18. MEN jag vill också se Star Wars kl 21. MEN Harry Potter slutar kl 21, och jag vill gärna se Star Wars hemma så det inte blir så sent att gå hem från mamma sen. KNIVIGT LÄGE, damn we're in a tight spot så att säga. Men det löser sig nog.

I år ska jag fundera på vad jag ska utbilda mig till. Jag ska ta tag i det här nu och göra det jag vill med mitt liv. Jag menar, det är ju bara jag som kan göra det, ingen annan kan ju göra detta åt mig. (Det hade vart jätteskönt iofs.) Men det är bara att ta sig i kragen och göra något åt saken.


Det är fredag idag va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0