Valentine's day

Godeftermiddag mina älsklingar, och happy valentine's day på er! Känn kärleken!
Haha

Jag är verkligen skitglad idag. Lyssnar på Twelve Fingers med Salem Al Fakir på repeat.
Ska till min morfar om ca 40 minuter. Han och hans tvilling fyller år imorgon så det blir eftermiddagsparty hos honom idag. Känner på mig att det kommer serveras goda kakor. Win situation för mig.

Igår såg jag och bästaste Nattalie på Melodifestivalen hemma hos mig, vi åt goda tacos och goda chips.
Fast vi var dåliga på att käka chipsen för vi blev så mätta. Vilket passade mig utmärkt i morse eftersom jag kunde käka chips till frukost. Win yet again. Det går bra nu.


Salem Al Fakir – Twelve Fingers

Kommentarer
Postat av: rasha

chips åt jag med igår. blir så himla mätt så himla fort bara :P

2010-02-14 @ 14:23:58
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: rasha

salem<3

2010-02-14 @ 14:29:03
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0