Takras?

Känns som att taket ska rasa in när som helst. Jag är helt nojig. Knäpper till högt ibland här, det har det aldrig gjort förut. Jag är nog bara lite paranoid.

Dagen har annars varit helt okej, vaknar vid tio och märker att jag är så bakfull att jag bara vill dö. Orkar inte gå upp så jag sover lite av och till ett tag, går upp vid två kanske. Fy sjutton, så här dålig har jag inte varit på grymt länge. Jag har väl mig själv att skylla antar jag.

Nu ikväll har jag och Linda kollat på Zodiac och käkat massa godis och chips. Helt okej avslut på veckan. Nu ska jag sova snart.

GODNATT! ♥

Kommentarer
Postat av: pelle

fy fan, är det bättre idag då, mate?

2010-02-22 @ 14:54:45
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0