Mysko drömmar

Jäklar vad jag sov idag! Helt disorienterad när jag vaknade vid halv elva.
Drömde väldigt mysko drömmar om att Linda sprang runt på en massa balkonger här. All snö hade smält bort också, så det var vår. Det var ganska gött.
Sen var jag tvungen att gå till någon rektor som jag tydligen hade för han skulle berätta att några hade dött. Fast han ville bara spela betapet.
Helknäppt och lite obehagligt eftersom jag gjorde sönder min iPod i drömmen. Fyfan haha. (Tur att det inte var på riktigt!)
Nej det är väl inte jätteintressant att läsa om vad folk drömmer men jag minns det fortfarande så väl, det var helt sjukt.

Om tre kvart ska jag dra till bussen, ska till Skövde och träna. Men först ska jag hälla i mig andra koppen kaffe. Lika bra det. När jag kommer hem så ska jag storstäda har jag tänkt. Nu ska det banne mig bli rent överallt!

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0