MORRN!

Idag vaknade jag 14.30, HALV TRE! Fyfan vad länge jag sov. Vaknade i och för sig vid tiotiden först men mådde ju som jag förtjänade sen igår så jag vände mig och somnade om.

Kvällen igår var annars kanonbra! Det var en så bra blandning med folk, annars brukar man ju nästan enbart dra ut med samma folk, men detta var bra blandning!



Födelsedagsbarnen Denise och Lina!





I köket hittade vi massa gött tilltugg




Rasha, Denise och Frida




Caroline




Caroline och Rasha




Gruppbild




Soffhäng




Sabina!




Jag och Rasha




Rasha!!

Kommentarer
Postat av: rasha

hahah men sista bilden var onödig xD

2010-02-28 @ 23:01:55
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0