MOOOOORNING!!

Idag är det grått ute. Precis som ryssen sa. Känns rätt trist. Men den stora frågan är väl om det hade blivit grått ute om hon inte hade sagt det. Om hon inte sagt något om det hade det säkert blivit en solig dag igen. Alla vet ju att ryssar har superkrafter. Ja, så är det nog.

Om ca en timma ska jag dra till gymmet. Jag håller på att bli värsta träningsfreaket känner jag. Kanske blir så när man har för mycket fritid och går runt och är rastlös dagarna i ända. Rasha tror att jag kommer bli biff. Det vet jag inte om jag gillar.


Annars har jag numera bestämt mig. Jag ska börja plugga. Men jag måste ha 90 högskolepoäng för att kunna läsa det programmet jag vill. Nu är ju frågan mest vad jag ska plugga innan, men man kommer nog på något nyttigt. Sen ska jag flytta långt härifrån. Funderar nämligen på Umeå Universitet. Fast jag har inte bestämt mig riktigt vart än. Fast Umeå verkar tufft. Vore skönt att komma långt bort också. Faktiskt.

Nu ska jag dricka kaffe! TJIPP!

Kommentarer
Postat av: rasha

men linn!!!! umeå!?!?! kommer jag få FLYGA till dig då!?!?!?!? hur ska det gåååå!? vilket program? och emmie kommer förmodligen ta bort sin blogg :P



ps. mina superskrafter är starka idag. mycket starka.

2010-02-12 @ 12:40:50
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0