Matvete

Matvete har blivit min nya grej. Jag köpte det i tisdags eller onsdags och har ätit det varje dag sedan dess. Med kyckling till. Jag borde nog fundera på att variera min kost lite granna. Jag ska iallafall äta pitabröd med kebab senare ikväll, kommer bli så jäkla gött!

Förresten så såg jag en bit torr asfalt igår. Våren är på g! Fick oerhört sug av att köpa ny vårjacka, nya converse och ha på mig balla solbrillor. Men idag var det grått och trist ute igen och jag vill ha på mig så mycket kläder jag kan så jag inte fryser ihjäl. Knepigt det där med vädret.



Nu utan salt till och med! How cool is that?
Fast det vore bättre om det var salt, så slapp man salta så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0