KIDS

Jag ockå Linda var hemma hos min mamma förut. Vi tog upp två megalådor från förrådet med en massa kort. Vi kollade på en massa skolavslutningar och födelsedagskalas från när jag och Linda var ungefär 8-9-10år. Hah, vad små vi var. Hur töntigt som helst. Hittade jättemånga kort på min vapendragare Rasha också, hon var ju jättenära vän med min lillasyster när de var yngre. Haha skitkul, men jag spar henne pinigheten och lägger inte upp några kort på henne, än.

Hittade ett kort på mig och Tove när vi inte var jättearga på varandra. Jag har tydligen varit jättekort, inget jag kommer ihåg. Jag är tjejen som kollar in i kameran, Tove är den andra.
Schysst att vi har likadana kläder och samma frisyr.


Kommentarer
Postat av: Mam

Söta redan då!!!

2010-02-06 @ 19:23:49
Postat av: Victor

Haha tjusigt ;)

2010-02-08 @ 20:37:09
URL: http://vipee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0