Grym dag

Vart en jäkla bra dag idag. Rasha kom ju inte härifrån för än klockan tre igår natt så jag sov till tolv idag. Gött att få sova ut lite. Sen kom Rash hit vid ett eller halv två. Vi glodde på Skavlan och drack kaffe. Skavlan är bäst.
Sen åkte vi till Skövde för att träna. Det var så sjukt mycket folk där! Och alla gamla svettiga gubbar snodde mina maskiner så det tog sin tid att gå igenom programmet idag. Rasha fick vänta på mig ett bra tag haha.
Nu har jag precis duschat och käkat. Funderar på om man orkar sätta på en film eller om man ska slöglo på någon av alla serier som är på tv nu. Är rätt trött så vettesjutton om man orkar vara vaken länge till.

Jag är fortfarande kär i Salem Al Fakir. Han är så grym, eller ja han verkar vara den mysigaste killen ever.

Imorgon blir det Snabba Cash med Linda och min mamma. Hoppas den är bra nu då. Den ska ju inte vara som boken alls, meeeen Joel Kinnaman är ju lite snygg har jag hört.

Nu blir det thé och TV.

PS. Jag och Rasha gjorde världens bästa filmer igår. Bla gudfadern, Johan Fall, lilla Al Fadji och Kristin Meltzer imitationer. Så sjukt grymma. Men min dator är segast i världen så jag kan nog inte ladda upp dem här. Får be Rasha fixa det, för detta är något som bloggvärlden förtjänar att se. Hur ballt som helst. Det var väl det. TJIPP

Kommentarer
Postat av: Amanda

vilka bloggar tycker du är enklast att läsa om du får välja mellan dem på blogg.se och devote.se?

2010-02-08 @ 22:02:50
URL: http://gamhov.blogg.se/
Postat av: pelle

Du hittade inget gammal-svettig-gubbe-ragg då? ;D

2010-02-09 @ 17:44:39
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Leia ♥

Vem är rasha? :)

2010-02-09 @ 22:10:56
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0